Bol.com account verwijderen
Heb je een Bol.com account waar je geen gebruik meer van maakt en ben je niet van plan om in de toekomst artikelen te bestellen via Bol.com? Dan kun je je account permanent laten verwijderen. Hieronder leggen wij stap voor stap uit hoe je snel en eenvoudig je Bol.com account kan verwijderen.
Wat is Bol.com?
Met meer dan 1000 werknemers is Bol.com is één van de grootste webwinkels in de benelux. Bol.com is opgericht door het Duitse Bertelsmann Ag in 1999 en het hoofdkantoor is gevestigd in Utrecht. In 2012 is het bedrijf overgenomen door Ahold.
Bol.com account verwijderen in 3 stappen
Als je eenmaal je account hebt laten verwijderen, is het niet meer mogelijk om met hetzelfde email-adres of onder dezelfde gebruikersnaam opnieuw in te loggen. Je account zal permanent verwijderd worden.
Stap 1: Bezoek de website van Bol.com via de browser.
Stap 2: Klik onderaan de pagina in het footer menu op ‘Klantenservice’
Stap 3: Hier kun je telefonisch, via de mail of via de chat contact opnemen om aan te geven dat je geen gebruik meer wilt maken van je Bol.com account.
Telefoonnummer: 0900-2025438 (0,15 euro pm, openingstijden)
Email: klantenservice@bol.com
Helaas is het niet mogelijk om zelf je account te verwijderen.
Ik heb een betere webshop gevonden
welke?
Hierbij verwijder ik mijn account op Bol.com.
de reden: ik ben niet voor of tegen zwarte piet. Bedrijven die dat wel zijn wil ik geen bestelling meer plaatsen.
Zonder zwarte Piet koop ik niet
Ik probeer in te loggen, nieuw account aan te maken maar niets lukt. Aub hulp om bol.com account aan te maken.
Ga naar Bol.com. Probeer wachtwoordherstel met jouw huidige e-mailadres die je gebruikt op de website.
Dit is flauwekul, je kunt wel degelijk zelf je account verwijderen!
Het enige probleem is dat je na het verwijderen een LINK zou moeten krijgen in je mailbox om te bevestigen dat je je account opzegt maar deze komt vervolgens niet! Wanneer je dan contact opneemt met BOL.com wordt er gezegd door de betreffende medewerker ‘ik zou graag zelf uw account willen verwijderen maar dat mag ik niet’! Blablabla!
Kortom: ze proberen er alles aan te doen om te voorkomen dat je je account opzegt! Als je bij Bol.com een account AANMAAKT heb je in no-time een link in je mailbox maar als je opzegt maken ze het je zo moeilijk mogelijk! Irritant bedrijf!
Helemaal eens. Bol.com gaat voor mij steeds meer op oplichting lijken. Waarom kun je niet gewoon je account opzeggen. en waarom kun je niet gewoon alle (lees; ALLE) gegevens van jezelf verwijderd krijgen. Mij llukte hte niet. Mijn cadeau-bonnen registratie is niet te verwijderen. Ik ga nu met een klacht naar de AC< en de Autoriteit Persoonsgegevens. Bol.com = oplichters!!!
Inderdaad onmogelijk om makkelijk je bol.com account te verwijderen. Het kan tot 30 dagen duren, hoorde ik net! Terwijl ik alleen mijn privé bol.com account wil verwijderen zodat ik een zakelijk account kan anmaken (het is niet mogelijk om een zakelijk account aan te maken op dezelfde mailadres als een privé account – weer zoiets bizaars).
En de enige reden dat ik een zakelijk account nodig heb is zodat ik automatisch btw bonnen kan krijgen, zonder dat ik ELKE KEER afzonderlijk een btw bon moet aanvragen.
Dan maar terug naar amazon. Ik heb het 2 jaar volgehouden bij bol.com maar dit is te idioot.
Met meer dan 1000 werknemers is Bol.com is één van de grootste webwinkels in de benelux. Bol.com is opgericht door het Duitse Bertelsmann Ag in 1999 en het hoofdkantoor is gevestigd in Utrecht. In 2012 is het bedrijf overgenomen door Ahold.’
Fuck ahohold! & fuck bol. We wachten wel tot de volgende..
Sterf aub. want betreft prijs zijn jullie een piece of lteral shit.
Zonder zwarte Piet koop ik niet. En zonder Bol.com, krijgen de onderliggende webshops meer marge. Dus zoek het lekker uit zou ik zeggen!
Dus graag mij account opzeggen per direct!
Ik probeer mijn bol account op te zeggen. Bedrijven die uit politieke gronden een oer-Hollandse traditie zoals Sinterklaas en Zwarte Piet Boycotten krijgen geen cent meer van mij. Helaas is het verwijderen van mijn account hetzelfde als proberen uit te leggen dat Zwarte Piet niet racistisch is, gewoonweg ONMOGELIJK!
gewoon mailtje sturen dat je geen account meer wil, klaar. Anders in privacy instellingen je account verwijderen, ook klaar. Ik heb bijvoorbeeld ook een nee-nee sticker op de deur, maar bedrijven waar je klant bent geweest mogen dat omzeilen (ze sturen het niet ongeadresseerd op). Zelfde verhaal: mailtje/belletje met verzoek mij te verwijderen uit de database (denk aan postcode/bankgiroloterij, energieleveranciers). Essent heeft het ook lang geprobeerd: elke 3 weken weer telefoon; ‘wilt u misschien weer klant worden?’. Ook al sta je in het bel-me-niet-register: je bent immers klant geweest en die mogen ze eeuwig lastigvallen, tenzij je ze vriendelijk maar dringend verzoekt om eens op te rotten. Krant idem dito.
Ze moeten je binnen 6 weken verwijderen, anders kan je ze aanklagen. Veel bedrijven kletsen uit hun nek tijdens de procedure, maar puntje bij paaltje kan het ze een vermogen kosten indien ze je niet verwijderen – dat zijn ze wettelijk verplicht en een mail is een makkelijk aantoonbaar bewijs – beter dan een telefoontje. Zeker indien je bevestiging, c.q. reactie hebt gekregen. Vaak sturen ze binnen die 6 weken nog allerlei reclame, verzoeken om klant te blijven, etc. etc.
bol.com verwijdert je account pas automatisch als je 7!! jaar er geen gebruik van maakt.
Mijn account is gehackt, en kan niet meer inloggen ik wil mijn account verwijderen en bol.com bleef mij te zeggen dat ik moet mijn wachtwoord veranderd maar dat is onmogelijk omdat ik kan niet inloggen .ik weet niet hoe moet ik mijn account verwijderen,kant iemand me helpen